Med monsterhöga 650 startampere vid omgivande temperatur har MHTX30 Hybrid Battery inga jämbördiga konkurrenter (24 Hybrid Ah motsvarar 34 Ah standardbatteri). Går bortom gränserna för både... Läs mer
Med monsterhöga 650 startampere vid omgivande temperatur har MHTX30 Hybrid Battery inga jämbördiga konkurrenter (24 Hybrid Ah motsvarar 34 Ah standardbatteri). Går bortom gränserna för både blysyra- och litiumkemi i ett och samma batteri! Ännu en gång överraskar Motobatt världen med originella innovationer och tekniska framsteg. Genom att placera sig i framkant inom motorsportindustrin, och efter flera års forskning och utveckling, har man lanserat den nyskapade hybridtekniken.
Motobatt Hybrid har utformats specifikt för att möta de kända branschutmaningarna med litiumbatterier i Powersport-applikationer. Större V-Twin-motorcyklar som Harley Davidson och Ducati utsätter batteriet för stora påfrestningar eftersom det krävs en stor startkapacitet för att rotera de stora startmotorerna som finns på dessa långslagiga twinmotorer.
Ett batteri som inte är i toppskick kommer att ha svårt att ge den startkraft som krävs för en lyckad tändning i moderna Big Twins. Motobatt Hybrid har rätt ampere-timerkapacitet och spänning för att skapa de ”watt” som krävs för jobbet.
En perfekt och harmonisk blandning av bly och litium som ger överlägsen prestanda jämfört med var och en för sig genom ökad amperekapacitet och litiums unika startprestanda.
Bredd: 126 mm Längd:166 mm Höjd:175 mm Vikt Fylld: 4.35 kg Volt: 12 Volt Kapacitet: 24 Ah (Hybrid) Typ Av Batteri: Hybrid Bly/Litium Underhållsfritt Syre: Syrahaltig AGM (Absorbent Glas Mat): Ja Volym Syra: Gel Max Laddningsström: 650 AMP N/A Laddningsström STD: 2 AMP N/A Cold Cranking Amps (CCA): 650 A